Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseuran hallitukseen hakee kahdeksan ehdokasta

Kirjastoseuran hallitukseen hakee kahdeksan ehdokasta

Kirjastoseuran hallitukseen ehdolle asettui määräaikaan mennessä kahdeksan jäsentä. Ehdolle asettuivat:

•     Haapakoski Sami
  •     Koskinen Tiina
  •     Louhisalmi Annastiina
  •     Mázerová Romana
  •     Nevala Arja
  •     Rikkilä Jarkko
  •     Tiinanen Jaakko
  •     Tuomikoski Anna

Voit tutustua ehdokkaisiin tarkemmin  täällä.

Suomen kirjastoseuran vuosikokouksessa 15.6.2022 valitaan seuran hallitukseen erovuoroisten tilalle neljä varsinaista jäsentä kaudelle 2023-24 sekä kolme hallituksen varajäsentä kaudelle 2024. Hallituksen vaali toimitetaan sähköisesti 30.5.-12.6.2022 välisenä aikana. Hallituksen vaalissa voi äänestää myös ennen seuran vuosikokousta Hämeenlinnassa 15.6.22 klo 14-16.

Vuosikokous järjestetään 15.6.2022 Hämeenlinnassa Verkatehtaalla alkaen klo 17 Kirjastopäivien yhteydessä.

Vuosikokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat. Vuosikokouksen asialistalla on mm. hallituksen jäsenten valinta ja sääntöjen muuttaminen. Lisää vuosikokouksesta voit lukea täältä: Suomen kirjastoseuran vuosikokous 15.6.2022.