Etusivu> Menneet tapahtumat > Suomen kirjastoseuran vuosikokous 15.6.2022

Suomen kirjastoseuran vuosikokous 15.6.2022

Suomen kirjastoseuran hallitus kutsuu jäsenistön vuosikokoukseen 15.6.2022 klo 17 alkaen Hämeenlinnaan, Verkatehtaalle, Paasikiventie 2.

Vuosikokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä. Ilmoittaudu vuosikokoukseen 12.6.2022 mennessä oheisesta linkistä. Etukäteen ilmoittautuminen on tärkeää, jotta voimme varmistaa turvallisen ja sujuvan tapahtuman.

Ilmoittaudu vuosikokoukseen

Vuosikokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat. Vuosikokouksen asialistalla on myös Kirjastoseuran hallituksen jäsenten valinta ja sääntömuutos. Päivitämme tähän tapahtumaan vuosikokouksen esityslistan ja siihen liittyvät asiakirjat toukokuun aikana.

Kirjastoseuran hallituksen vaalissa on ehdolla kahdeksan henkilöä, pääset tutustumaan heihin täällä.

Voit äänestää hallituksen jäsenten vaalissa joko ennakkoon sähköisesti tai paikan päällä vuosikokouspaikalla. Sähköinen äänestysjärjestelmä on auki 30.5. klo 9 -12.6. klo 17. Vuosikokouspaikalla äänestäminen on mahdollista ennen vuosikokousta klo 14–16 välillä. Äänestysjärjestelmään kirjautumiseen tarvitaan jäsenen sähköpostiosoite, sen voit ilmoittaa tällä lomakkeella. Äänioikeutettuja vaalissa ovat ne Kirjastoseuran jäsenet, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa 20.5.2022 mennessä.

Kootut äänestysohjeet vuosikokoukseen 2022 voit lukea täältä.

Kirjastoseuran jäsenet voivat esittää vuosikokoukselle aloitteita ja käsiteltäviä asioita. Lähetä esityksesi kirjallisesti hallitukselle viimeistään neljä viikkoa ennen vuosikokousta sähköpostitse osoitteeseen: info @ fla.fi.