Etusivu> Ajankohtaista > Jäsen: Käytä ääntäsi hallituksen vaalissa

Jäsen: Käytä ääntäsi hallituksen vaalissa

Sähköinen vaali on auennut keskiviikkona 6.9.23 klo 9. Nyt on äänestämisen aika!

Kirjastoseuran hallituksen vaalin sähköinen äänestys on auennut tänään keskiviikkona 6.9. klo 9. Ehdokkaita hallitukseen kaudelle 2024-25 on 17  henkilöä! Äänestää voit 19.9. klo 16 asti, mutta suosittelemme toki, että äänestät mahdollisimman ajoissa. Näin ehdimme käsitellä ongelmatilanteet, jos esimerkiksi kirjautumisessa vaalijärjestelmään tulee ongelmia. Vaalissa äänestetään hallitukseen neljä varsinaista jäsentä kaudelle 2024-25 ja kolme varajäsentä kaudelle 2024. Puheenjohtajaksi kaudelle 2024 määräaikaan mennessä haki vain yksi ehdokas, joten puheenjohtajan valinnasta ei järjestetä vaalia.

Seuran jäsenmaksunsa tälle vuodelle 1.9.23 mennessä maksaneet maksaneet jäsenet voivat äänestää ehdokkaita verkossa 6. syyskuuta klo 9.00–19. syyskuuta klo 16.00. Äänestys tapahtuu täällä.

Tutustu ehdokkaisiin ja anna äänesi kuulua. Sähköiseen vaalijärjestelmään kirjaudutaan jäsentiedoissa olevan sähköpostin avulla. Jos järjestelmä ei tunnista sähköpostiasi, ole yhteydessä Kirjastoseuran toimistoon info @ fla.fi tai 044 522 2941.

Kun olet kirjautunut äänestysjärjestelmään, pääset valitsemaan ehdokkaasi. Voit antaa äänesi 1-4 ehdokkaalle, kullekin ehdokkaalle yhden äänen. Järjestelmä pyytää sinua vielä vahvistamaan antamasi äänet.

Vahvistettuasi antamasi äänet, voit kirjautua ulos vaalijärjestelmästä. Yksittäisillä jäsentiedoilla voi kirjautua vaalijärjestelmään äänestämään vain kerran.

Äänestyksen tulos julkaistaan ja vahvistetaan Suomen kirjastoseuran vuosikokouksessa Keravan kaupunginkirjaston Pentinkulma-salissa 22.9. klo 16 alkaen.

• Äänestämään pääset täällä.
  • Ehdokkaisin pääset tutustumaan täällä.
  • Äänestää voit myös vuosikokouspaikalla Keravan kaupunginkirjastossa Pentinkulma-salin läheisyydessä 22.9.2023 klo 13-15.
  • Kootut äänestysohjeet vuosikokoukseen 2023 voit lukea Äänestysohjeet 2023
  • Vaalin tekninen järjestäjä on eVaali ja äänestys löytyy osoitteesta sahkoinenvaali.fi/votes-sp/
  • Äänestyksen tulos julkistetaan Kirjastoseuran vuosikokouksessa Keravalla 22.9.2023 alkaen klo 16, jonne pyydämme ilmoittautumiset ennakkoon täällä.
  • Lisätietoja vuosikokouksesta täältä.
  • Järjestämme vuosikokouksen yhteydessä 22.9.23 klo 13 alkaen seminaarin yhdenvertaisuudesta ja antirasistisesta työotteesta kirjastoissa. Seminaarin ohjelmaan voit tutustua täällä.