Etusivu> Menneet tapahtumat > Suomen kirjastoseuran vuosikokous 22.9.2023

Suomen kirjastoseuran vuosikokous 22.9.2023

Suomen kirjastoseuran hallitus kutsuu jäsenistön vuosikokoukseen 22.9.2023 klo 16 alkaen Keravalle, kirjaston Pentinkulma-saliin.

Vuosikokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä. Ilmoittaudu vuosikokoukseen 19.9.2023 mennessä oheisesta linkistä. Etukäteen ilmoittautuminen on tärkeää, jotta voimme varmistaa turvallisen ja sujuvan tapahtuman. Samalla lomakkeella voit myös ilmoittautua vuosikokouksen yhteydessä klo 13-15 järjestettävään “Kohti yhdenvertaisuutta – antirasismi kirjastossa” -seminaariin.

Ilmoittaudu vuosikokoukseen

Vuosikokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat. Vuosikokouksen asialistalla on Kirjastoseuran puheenjohtajan vaali vuodelle 2024 ja hallituksen jäsenten valinta kaudelle 2024-25. Päivitämme tähän tapahtumaan vuosikokouksen esityslistan ja siihen liittyvät asiakirjat syyskuun.

Kirjastoseuran hallituksen vaalissa ehdolle voi asettua 11.8.2023 asti. Lisätietoja ehdolle asettumisesta täällä ja ehdokkaaksi ilmoittautumislomake täällä. Ehdokkaaksi asettuminen ei ole mahdollista 11.8.23 jälkeen.

Voit äänestää hallituksen jäsenten vaalissa joko ennakkoon sähköisesti tai paikan päällä vuosikokouspaikalla. Sähköinen äänestysjärjestelmä on auki 6.-19.9.2023 klo 16 asti. Vuosikokouspaikalla äänestäminen on mahdollista ennen vuosikokousta klo 13–15 välillä. Äänestysjärjestelmään kirjautumiseen tarvitaan jäsenen sähköpostiosoite, sen voit ilmoittaa tällä lomakkeella. Äänioikeutettuja vaalissa ovat ne Kirjastoseuran jäsenet, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa 1.9.2023 mennessä.

Sähköisessä järjestelmässä pääset äänestämään täällä: sahkoinenvaali.fi/votes-sp/

Kootut äänestysohjeet vuosikokoukseen 2023 voit lukea täältä.

Kirjastoseuran jäsenet voivat esittää vuosikokoukselle aloitteita ja käsiteltäviä asioita. Lähetä esityksesi kirjallisesti hallitukselle viimeistään neljä viikkoa ennen vuosikokousta eli viimeistään 25.8.2023 sähköpostitse osoitteeseen: info @ fla.fi.

Vuosikokouksen materiaalit: