Etusivu> Menneet tapahtumat > Yhdenvertaisuus ja antirasistinen työote kirjastoissa -vuosikokousseminaari 22.9.2023

Suomen kirjastoseura järjestää 22.9.2023 klo 13-15 seminaarin yhdenvertaisuudesta ja antirasistisesta työotteesta kirjastoissa.

Seminaarin aloittaa yhdenvertaisuusasiantuntija ja -kouluttaja Javiera Marchant Aedo, joka moderoi myös seminaarin paneelikeskustelun. Kouluttajana Javiera on tuonut esille turvallisemman tilan periaatteiden hyötyä yhdenvertaisuuden edistämisessä eri yhteisöissä, työssään hän painottaa armollisuutta ja jatkuvaa oppimista osana yhdenvertaisuutta ja hyvinvointia.

Aikataulu:

klo 13 Avajaissanat
Juha Manninen, Suomen kirjastoseura

klo 13.05-14.00 Kohti yhdenvertaisuutta: antirasismi kirjastoissa
Javiera Marchant Aedo

klo 14-15 Paneelikeskustelu
Maria Bang, Keravan kaupunginkirjasto
Wiam Alrubaie, Espoon kaupunginkirjasto
Ritva Hyttinen,
Turun Ammattikorkeakoulu

Keskustelua moderoi yhdenvertaisuusasiantuntija ja -kouluttaja Javiera Marchant Aedo

Facebook-tapahtuma
Javiera Marchant Aedo
Javiera Marchant Aedo, kuva: Sonja Siikanen

Seminaariin voi osallistua joko paikan päällä Keravalla tai etäyhteydellä. Seminaari striimataan yhteistyössä Kirjastokaistan kanssa.

Seminaariin jälkeen klo 16 alkaen samassa tilassa pidetään Kirjastoseuran sääntömääräinen vuosikokous. Voit ilmoittautua seminaariin alla olevan linkin kautta. Samalla lomakkeella ilmoittaudutaan myös vuosikokoukseen, joten valitse, mihin tapahtumiin osallistut.