Etusivu> Ajankohtaista > Nyt voit äänestää Kirjastoseuran hallitusvaalissa!

Nyt voit äänestää Kirjastoseuran hallitusvaalissa!

*Äänestys on päättynyt*

Hyvä jäsen, sinun on entistä helpompi vaikuttaa seuran toimintaan ja tulevaisuuteen, sillä hallituksen vaali toteutetaan sähköisenä.

Seuran jäsenet voivat äänestää ehdokkaita verkossa 14. syyskuuta klo 9.00 – 27. syyskuuta klo 17.00.

Suomen Kirjastoseuran hallituksen vaalissa 2021 voi äänestää nyt täällä . Puheenjohtajan valinnasta ei järjestetä vaalia, koska ehdokkaita tehtävään esitettiin määräaikaan mennessä vain yksi.

Tutustu ehdokkaisiin täällä ja anna äänesi kuulua. Sähköiseen vaalijärjestelmään kirjaudutaan jäsentiedoissa olevan sähköpostin avulla. Jos järjestelmä ei tunnista sähköpostiasi, ole yhteydessä Kirjastoseuran toimistoon.

Kun olet kirjautunut äänestysjärjestelmään, pääset valitsemaan ehdokkaasi. Voit antaa äänesi 1-4 ehdokkaalle, kullekin ehdokkaalle yhden äänen. Järjestelmä pyytää sinua vielä vahvistamaan antamasi äänet.

Vahvistettuasi antamasi äänet, voit kirjautua ulos vaalijärjestelmästä. Yksittäisillä jäsentiedoilla voi kirjautua vaalijärjestelmään äänestämään vain kerran.

Mikäli sinulla on äänestämisestä jotain kysyttävää, ota yhteyttä info @ fla.fi tai 044 522 2941.

• Äänestämään pääset täällä.
  • Ehdokkaisin pääset tutustumaan täällä.
  • Äänestää voit myös vuosikokouspaikalla Turussa panimoravintola Koulussa Wilhelmina-salissa 30.9.2021 klo 14-16.
  • Kootut äänestysohjeet vuosikokoukseen 2021 voit lukea täältä.
  • Vaalin tekninen järjestäjä on eVaali ja äänestys löytyy osoitteesta sahkoinenvaali.fi/FLA/