Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastot osaksi Tutkitun tiedon teemavuotta

Kirjastot osaksi Tutkitun tiedon teemavuotta

Tutkitun tiedon teemavuoden 2021 toinen puolikas on kovassa vauhdissa. Myös kirjastoja toivotaan mukaan.

Kirjastot tarjoavat kaikille pääsyn tutkitun tiedon äärelle. Kirjastot työskentelevät lukutaidon edistämiseksi, tiedonhankinnan apuna arjen pulmissa ja medialukutaidon oppimisessa.

Kaikki nämä näkökulmat ovat demokraattisen yhteiskunnan tukipilareita. Ilman informaatiolukutaitoa emme pysty tekemään perusteltuja päätöksiä.

Teema sopii myös hienosti kirjastojen demokratiatehtävään, joka on juuri nyt paljon esillä.

Kirjastojen kalentereista löytynee vielä loppuvuodelle jo suunniteltua ohjelmaa, joka sopii kuin nakutettu Tutkitun tiedon teemavuoden ohjelmaan. Ilmoittautuminen teemavuoden tapahtumiin jatkuu koko loppuvuoden ajan ja vuosi huipentuu 9.12. tapahtumaan Heurekassa.

Lisätietoja teemavuoden sivulta.

Teemavuoden tunnisteet ovat: #tttv21 #tutkituntiedonteemavuosi #mutuaihmeellisempää

Instagram, Facebook, Twitter: @tttv21