Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseuran jäsenetuna lippuja Turun ja Helsingin kirjamessuille

Kirjastoseuran jäsenetuna lippuja Turun ja Helsingin kirjamessuille

Turun kirjamessut järjestetään Turun messukeskuksessa 1.-3.10.2021.

Suomen kirjastoseura tarjosi jäsenilleen jäsenetuna lippuja (1 lippu / jäsen) Turun kirjamessuille. Lippuja oli rajallinen määrä, ja ne arvottiin määräaikaan mennessä osallistuneiden kesken.

Arvoimme liput maanantaina 27.9.2021 ja ilmoitimme osallistujille sähköpostitse tuloksista.

Turun kirjamessujen teemana on tänä vuonna musiikki, lue lisää ja katso messuohjelma täältä.

Suomen kirjastoseuran ohjelmasta Turun kirjamessuilla saat lisätietoa täältä.

Tarjoamme jäsenille lippuja myös Helsingin kirjamessuille (1 lippu / jäsen). Helsingin kirjamessut järjestetään 28.-31.10.2021. Näitäkin lippuja on rajallinen määrä. Arvomme liput määräaikaan mennessä arvontaan osallistuneiden jäsenten kesken.

Helsingin kirjamessujen jäsenlippuarvontaan voit osallistua 24.10.2021 saakka. Liput on arvottu maanantaina 25.10.2021 ja toimitettu arvontaan osallistuneille jäsenille.