Etusivu> Kirjastolehti > Philipp von Hessen haastaa Jukka Relanderin puheenjohtajuuskisassa

Philipp von Hessen haastaa Jukka Relanderin puheenjohtajuuskisassa

Suomen kirjastoseuran istuva puheenjohtaja Jukka Relander sai yllättävän haastajan: ”Suomen kuninkaan”, Philipp von Hessenin.

Philipp von Hessen haastaa Jukka Relanderin puheenjohtajuuskisassa

Valokuvaajana nykyään työskentelevä Philipp von Hessen oli kuullut Kirjastoseuran puheenjohtajuuskauden päättymisestä suomalaiselta kirjastonhoitajaystävältään. ”Rakastan kirjastoja ja Suomea. Olen valmis muuttamaan pysyvästi Suomeen, jos saan pestin. ”, von Hessen lupasi. ”Kotonamme on aina ollut valtava kirjasto, vaikka yleisessä kirjastossa en olekaan koskaan käynyt.”

Lue täältä von Hessenin ja Jukka Relanderin kommentit sekä puheenjohtajakandidaattien vaalikiertueen aikataulu.