Etusivu> Ajankohtaista > Jäsen: Käytä ääntäsi hallituksen vaalissa

Jäsen: Käytä ääntäsi hallituksen vaalissa

Sähköinen vaali on auennut perjantaina 17.5. klo 9. Nyt on äänestämisen aika!

Kirjastoseuran hallituksen vaalin sähköinen äänestys on auennut tänään perjantaina 17.5. klo 9. Ehdokkaita hallitukseen kaudelle 2025–2026 on 11 henkilöä. Nyt on äänestämisen aika!

Äänestää voit 31.5. klo 17 asti, mutta suosittelemme toki, että äänestät mahdollisimman ajoissa. Näin ehdimme käsitellä ongelmatilanteet, jos esimerkiksi kirjautumisessa vaalijärjestelmään tulee ongelmia. Vaalissa äänestetään hallitukseen neljä varsinaista jäsentä kaudelle 2025–26 ja kolme varajäsentä kaudelle 2025. Puheenjohtajaksi kaudelle 2025–26 määräaikaan mennessä haki vain yksi ehdokas, joten puheenjohtajan valinnasta ei järjestetä vaalia.

Hallituksen vaalissa äänioikeus on niillä Kirjastoseuran jäsenillä, jotka ovat hoitaneet jäsenmaksunsa vuodelle 2024 10.5.2024 mennessä.

Tutustu mahtaviin ehdokkaisiin ja anna äänesi kuulua. Sähköiseen vaalijärjestelmään kirjaudutaan jäsentiedoissa olevan sähköpostin avulla. Jos järjestelmä ei tunnista sähköpostiasi, ole yhteydessä Kirjastoseuran toimistoon ensisijaisesti sähköpostitse tai 044 522 2941.

Kun olet kirjautunut äänestysjärjestelmään, pääset valitsemaan ehdokkaasi. Voit antaa äänesi 1-4 ehdokkaalle, kullekin ehdokkaalle yhden äänen. Järjestelmä pyytää sinua vielä vahvistamaan antamasi äänet.

Vahvistettuasi antamasi äänet, voit kirjautua ulos vaalijärjestelmästä. Yksittäisillä jäsentiedoilla voi kirjautua vaalijärjestelmään äänestämään vain kerran.

Äänestyksen tulos julkaistaan ja vahvistetaan Suomen kirjastoseuran vuosikokouksessa Kuopion Musiikkikeskuksessa 4.6.2024 klo 17.15 alkaen. Vuosikokous järjestetään Kirjastopäivien yhteydessä.

• Äänestämään pääset täällä.
  • Ehdokkaisin pääset tutustumaan täällä.
  • Äänestää voit myös vuosikokouspaikalla tiistaina 4.6.24 Kuopion Musiikkikeskuksessa Kirjastoseuran pisteellä klo 14-16.
  • Kootut äänestysohjeet vuosikokoukseen 2024 voit lukea Äänestysohjeet 2024
  • Vaalin tekninen järjestäjä on eVaali ja äänestys löytyy osoitteesta sahkoinenvaali.fi/votes-sp/
  • Äänestyksen tulos julkistetaan Kirjastoseuran vuosikokouksessa Kuopiossa 4.6.2024 alkaen klo 17, jonne pyydämme ilmoittautumiset ennakkoon täällä.
  • Lisätietoja vuosikokouksesta täältä.