Etusivu> Tapahtumat > Suomen kirjastoseuran vuosikokous 4.6.2024

Suomen kirjastoseuran vuosikokous 4.6.2024

Suomen kirjastoseuran hallitus kutsuu jäsenistön vuosikokoukseen 4.6.2024 alkaen klo 17.15 Kuopion Musiikkitalossa Kirjastopäivien yhteydessä.

Vuosikokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä. Ilmoittaudu vuosikokoukseen 30.5.2024 mennessä oheisesta linkistä. Etukäteen ilmoittautuminen on tärkeää, jotta voimme varmistaa turvallisen ja sujuvan tapahtuman.

Ilmoittaudu vuosikokoukseenVuosikokouksessa käsitellään sääntömääräiset vuosikokousasiat. Vuosikokouksen asialistalla on Kirjastoseuran puheenjohtajan vaali kaudelle 2025.26 ja hallituksen jäsenten valinta kaudelle 2025-26. Päivitämme tähän tapahtumaan vuosikokouksen esityslistan ja siihen liittyvät asiakirjat toukokuun alkupuolella.

Seuran jäsenet voivat äänestää ehdokkaita verkossa 17. toukouuta klo 9.00 – 31. toukokuuta klo 17.00. Äänestystä varten toimitamme linkin myöhemmin. Äänestää voi myös vuosikokouspaikalla Kuopiossa 4.6.2024 ennen vuosikokousta kello 14-16.

Äänestysjärjestelmään kirjautumiseen tarvitaan jäsenen sähköpostiosoite, sen voit ilmoittaa tällä lomakkeella. Äänioikeutettuja vaalissa ovat ne Kirjastoseuran jäsenet, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa10.5.2024 mennessä.

Ehdokkaisiin pääset tutustumaan tällä sivulla

Sähköisessä järjestelmässä pääset äänestämään vaalin auetessa toimitettavan linkin kautta, jonka julkaisemme myös täällä.

Kootut äänestysohjeet vuosikokoukseen 2024 voit lukea täältä: Äänestysohjeet 2024

Kirjastoseuran jäsenet voivat esittää vuosikokoukselle aloitteita ja käsiteltäviä asioita. Lähetä esityksesi kirjallisesti hallitukselle viimeistään  2.5.2024 sähköpostitse osoitteeseen: info @ fla.fi.

Vuosikokouksen materiaalit:

• päivitetään toukokuussa