Etusivu> Ajankohtaista > Tiistaina 19.3. juhlitaan kirjastoa!

Tiistaina 19.3. juhlitaan kirjastoa!

Valtakunnallista Kirjaston päivää vietetään kirjastoissa ympäri Suomen tiistaina 19.3. Samana päivänä vietetään myös tasa-arvon ja Minna Canthin päivää.

Kirjastot voivat järjestää kirjastojuhlia ja kutsua juhliin mukaan kirjastojen asiakkaita, ystäviä ja paikallisia päättäjiä. Tutustu ja hyödynnä Kirjaston päivän materiaaleja.

Juhlistamme myös kevään aikana entisestään laajentuvaa kirjastopalvelua, kun E-kirjasto avautuu kansalaisten käyttöön. Kirjastoseura on osaltaan myötävaikuttanut E-kirjaston syntymiseen ja olemme luonnollisesti todella innoissamme, että kirjasto on pian entistäkin saavutettavampi ja monipuolisempi kulttuuripalvelu. Lue lisää täältä.

Kirjasto on tärkeä kulttuurin ja tasa-arvoisen kohtaamisen edistäjä. Hyvää Kirjaston päivää kaikille!

#kirjastonpäivä #biblioteketsdag