Etusivu> Ajankohtaista > Ehdit ilmoittautua Täyttä kultaa -koulutuspäiville vielä ti 2.5.!

Ehdit ilmoittautua Täyttä kultaa -koulutuspäiville vielä ti 2.5.!

Täyttä kultaa -koulutuspäivät järjestetään Turussa 4.-5.5.2023.

Suomen kirjastoseuran Esko-työryhmä järjestää vihdoin toukokuussa 2023 useaan kertaan siirretyt Täyttä kultaa – kulttuurihyvinvointia ikäihmisille kirjastosta -koulutuspäivät Turussa kirjastojen hakeutuvien palveluiden ammattilaisille. Ohjelma ja ilmoittautuminen nyt julkaistu ja ehsit ilmoittautua koulutkseen vielä tiistaina 2.5.23.

Täyttä kultaa -koulutuspäivissä keskitymme kirjastojen palveluiden tuottamiseen seniori-ikäisille asiakkaille. Jaamme hyviä kokemuksia, uusia toimintatapoja ja vahvistamme vanhojen hyvien mallien leviämistä. Koulutus pidetään Turun pääkirjastossa osoitteessa Linnankatu 2, Turku.

Ikääntyminen on yksi yhteiskuntamme megatrendeistä ja kirjastojenkin asiakkaat ikääntyvät. Kirjastot haluavat kehittää palveluitaan kaikille asiakasryhmille sopivaksi. Myös moni ikääntynyt voi olla kirjaston uusi käyttäjä.

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu heti mukaan tapahtumat -sivuillamme: tapahtumaan tästä

Lisätietoja koulutuspäivistä Esko-työryhmän pj Ville-Pekka Nummi, ville-pekka.nummi@tampere.fi, ilmoittautumista koskien järjestösuunnittelija Riikka Rajala,