Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseuran uusi verkkokauppa on nyt auki

Kirjastoseuran uusi verkkokauppa on nyt auki

Kirjastoseuran uusi verkkokauppa on auki ja toiminnassa! Verkkokaupasta löydät uniikit järjestötuotteemme ja lahjatavarat. Ostamalla tuotteita, tuet työtämme ja edistät näkyvyyttämme! Myös Kirjastoseuran jäseneksi liittyminen ja ensimmäisen jäsenmaksu hoituu verkkokaupan kautta – muistathan lähettää ensin jäsentietosi meille liity jäseneksi -sivulta. Lähettäessäsi tiedot, siirryt automaattisesti verkkokauppaan maksamaan ensimmäisen jäsenmaksusi!

Asiointi kaupassa on tehty helpoksi ja mukavaksi. Maksutapoina käyvät kotimaiset verkkopankit, kortti- ja mobiilimaksut. Lahjatavaratilaukset käsitellään 1-5 arkipäivän kuluessa postin pakettina. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika Suomeen on 3-10 arkipäivää.

Klikkaa kurkkaamaan upouuden verkkokaupan ilme alla olevasta painikkeesta
ja nappaa Kirjastoseuran kauniit ja persoonalliset korvakorut vaikkapa äitienpäivälahjaksi !

Kirjastoseuran verkkokauppaan!