Etusivu> Ajankohtaista > Saithan jäsenkirjeemme sähköpostiisi viime viikolla?

Saithan jäsenkirjeemme sähköpostiisi viime viikolla?

Lähetimme viime viikolla vuoden toisen sähköisen jäsenkirjeen Kirjastoseuran jäsenille. Kirjeessä kerroimme muun muassa:

• Kirjastoseuran vuosikokouksesta, joka pidetään 22.9.2023 Keravalla
  • hallituksen vaalista, johon etsitään parhaillaan ehdokkaita.

Voit lukea sähköisen jäsenkirjeen myös täältä: Jäsenkirje

Jos jäsenkirje ei saapunut sähköpostiisi viime viikolla, meillä on varmaankin tiedoissasi puutteita sähköpostin kohdalla tai sähköpostisi on vaihtunut. Voit päivittää jäsentietosi täällä: https://suomenkirjastoseura.fi/yhteystiedot/ota-yhteytta/. Näin varmistat, että jäsenkirje tavoittaa sinut ensi kerralla.

Kirjastoseuran sähköinen jäsenkirje lähtee jäsenille 3–4 kertaa vuodessa. Kirjeessä kerromme ajankohtaisista jäsenyyteen liittyvistä asioista, kuten vuosikokouksesta, äänestämisestä seuran henkilövaaleissa tai vaikkapa tekemistämme tutkimuksista. Jäsenkirje lähtee kaikille jäsenillemme.

Vuosikokouksesta kerromme tarkemmin myös Vuosikokoustapahtumasivulla: Suomen kirjastoseuran vuosikokous 22.9.2023

Hallituksen vaaliin ehdolle lähtemisestä löydät lisätietoja oheisesta artikkelista:  Tule mukaan Suomen kirjastoseuran hallitukseen!