Etusivu> Ajankohtaista > Opiskelija – hae Kirjastoseuran hallitukseen opiskelijaedustajaksi!

Opiskelija – hae Kirjastoseuran hallitukseen opiskelijaedustajaksi!

Haluatko verkostoitua kirjastoalan osaajien kanssa? Haluatko päästä keskustelemaan ajankohtaisista aiheista ja innostua uudesta yhdessä muiden kanssa?

Suomen kirjastoseuran hallituksen opiskelijaedustajana pääset seuraamaan Kirjastoseuran työskentelyä paraatipaikalle, oppimaan uutta ja tapaamaan alan ammattilaisia ympäri Suomen.

Haemme nyt opiskelijaedustajaa kaudelle 2020-21. Kirjastoseura korvaa hallituksen jäsenten matkakulut. Edustajan täytyy olla Kirjastoseuran jäsen ja kirjasto- ja informaatioalan opiskelija.

Voit kysyä tarkemmin hallituksen työskentelystä ottamalla yhteyttä toiminnanjohtajaamme Rauha Maarnoon,

Hae viimeistään 28.11.2019 täyttämällä lomake: Hae opiskelijaedustajaksi