Etusivu> Ajankohtaista > Kirjaston päivä 19.3. – Liity mukaan!

Kirjaston päivä 19.3. – Liity mukaan!

Haastamme kirjastot mukaan kampanjapäivään.

Kirjaston päivää vietetään torstaina 19. maaliskuuta. Kirjastot ympäri Suomea voivat osallistua kampanjaan ja innostaa myös asiakkaitaan kertomaan somessa kirjastokokemuksistaan. Kirjaston päivä järjestetään nyt toista kertaa.

Tänä vuonna Kirjaston päivä keskittyy esittelemään kirjastojen monipuolisia palveluita sekä sitä, miten arvokasta työtä kirjastoissa tehdään. Kirjastoseura on tuottanut Kirjaston päivälle oman tunnisteen, joka on vapaasti kirjastojen käytettävissä. Lataa tunnisteet täältä: http://suomenkirjastoseura.fi/materiaalipankki/

Kirjastot voivat innostaa asiakkaitaan kertomaan, miten he käyttävät kirjastoa ja mitä kirjastopalveluita he pitävät tärkeinä. Kampanjan sometunnisteet ovat: #kirjastonpäivä ja #biblioteketsdag

Kirjastot voivat myös räätälöidä tapahtumia ja aktiviteettejä haluamallaan tavalla Kirjaston päivään.

Kirjastoseura viestii Kirjaston päivästä sekä kirjastojen monipuolisista palveluista suurelle yleisölle ja medialle.

Kirjastoilla on ollut mahdollisuus ilmoittautua kampanjaan saadakseen lisämateriaaleja. Ilmoittautuminen on nyt päättynyt ja mukaan ilmoittautuneisiin kirjastoihin ollaan suoraan yhteydessä.

Lisätietoja Kirjaston päivästä sähköpostitse osoitteesta: