Etusivu> Ajankohtaista > Nyt voit äänestää Kirjastoseuran hallitusvaalissa!

Nyt voit äänestää Kirjastoseuran hallitusvaalissa!

Hyvä jäsen, sinun on entistä helpompi vaikuttaa seuran toimintaan ja tulevaisuuteen, kun hallituksen vaali toteutetaan jo kolmatta kertaa sähköisenä.

Seuran jäsenet voivat äänestää ehdokkaita verkossa 30. toukokuuta klo 9.00 – 12. kesäkuuta klo 17.00. Äänestys tapahtuu täällä.

Tutustu ehdokkaisiin ja anna äänesi kuulua. Sähköiseen vaalijärjestelmään kirjaudutaan jäsentiedoissa olevan sähköpostin avulla. Jos järjestelmä ei tunnista sähköpostiasi, ole yhteydessä Kirjastoseuran toimistoon info @ fla.fi tai 044 522 2941.

Kun olet kirjautunut äänestysjärjestelmään, pääset valitsemaan ehdokkaasi. Voit antaa äänesi 1-4 ehdokkaalle, kullekin ehdokkaalle yhden äänen. Järjestelmä pyytää sinua vielä vahvistamaan antamasi äänet.

Vahvistettuasi antamasi äänet, voit kirjautua ulos vaalijärjestelmästä. Yksittäisillä jäsentiedoilla voi kirjautua vaalijärjestelmään äänestämään vain kerran.

• Äänestämään pääset täällä.
  • Ehdokkaisin pääset tutustumaan täällä.
  • Äänestää voit myös vuosikokouspaikalla Hämeenlinnasa Verkatehtaalla sisääntuloaulassa 15.6.2022 klo 14-16.
  • Kootut äänestysohjeet vuosikokoukseen 2022 voit lukea täältä.
  • Vaalin tekninen järjestäjä on eVaali ja äänestys löytyy osoitteesta sahkoinenvaali.fi/votes-sp/
  • Äänestyksen tulos julkistetaan Kirjastoseuran vuosikokouksessa Hämeenlinnassa 15.6.2022, jonne pyydämme ilmoittautumiset ennakkoon täällä.
  • Lisätietoja vuosikokouksesta täältä.