Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseuran Koulutus, mihin viet kirjastoalaa? –seminaari ja vuosikokous 9.6.

Koulutus, mihin viet kirjastoalaa? –seminaari järjestetään torstaina 9.6.2016 klo 10—12 Pasilan kirjaston auditoriossa (Rautatieläisenkatu 8).

Tilaisuuden keskiössä on osaaminen, jota kirjastoilta odotetaan. Puheenvuoroissa asiaa tarkastelevat Helsingin kulttuurijohtaja Stuba Nikula, LM Tietopalvelut, varatoimitusjohtaja Jussi Kettunen sekä opiskelijat Anette Karjalainen ja Suvi Sario Kirjastoseuran koulutus- ja tutkimustyöryhmästä. Tilaisuuden juontajana ja keskustelun kuljettajana toimii lehtori Riikka Kulmala (Turun AMK).

Ilmoittaudu 5.6. mennessä Kirjastoseuran toimistoon

Tervetuloa mukaan kuuntelemaan, keskustelemaan ja kommentoimaan!

* * *

Suomen kirjastoseuran vuosikokous pidetään torstaina 9.6.2016 klo 13.00 Helsingissä pääkirjastossa Pasilassa, os. Rautatieläisenkatu 8. Esillä on sääntömääräiset vuosikokousasiat ja hallituksen erovuoroisten jäsenten vaali.