Etusivu> Ajankohtaista > Kiitos kaikille Kirjasto kannattaa -kampanjaamme osallistuneille

Kiitos kaikille Kirjasto kannattaa -kampanjaamme osallistuneille

Kampanjamme tavoitti ehdokkaita kaikista manner-Suomen 12 vaalipiiristä ja 14 puolueesta. Kirjastolain tavoitteisiin sitoutui noin 250 ehdokasta, joista 22 tuli valituksi uuteen eduskuntaan. Kiitos teille kaikille ja onnea kansanedustajaksi valituille!

Odotamme Kirjastoseurassa innokkaina ja uteliaina tulevaa neljää vuotta ja toivomme hedelmällistä yhteistyötä kaikkien kansanedustajien ja puolueiden kanssa. Lukutaitotyö jatkuu ja kirjastot edistävät aktiivista kansalaisuutta, demokratiaa ja sananvapautta joka päivä. Kirjastoon ovat ihan kaikki tervetulleita!

Kiitos myös kaikille niille aktiivisille jäsenillemme, kirjastoammattilaisille ja kirjaston ystäville, jotka jaoitte kampanjamme sanomaa. Ilman teitä emme olisi onnistuneet. Kampanjasivu kirjastokannattaa.fi on käytössänne edelleen. Sieltä voi jakaa niin kirjastolain tavoitteita, videoita kirjaston tehtävistä kuin tietoa Kirjastot ja suomalaiset 2023-tutkimuksestamme. Toivomme, että materiaalimme on hyödyllistä työssänne.

Kirjasto todellakin kannattaa meitä kaikkia!

Jos haluat tukea Kirjastoseuran työtä jatkossakin, voit liittyä jäseneksi täällä: Liity jäseneksi