Etusivu> Ajankohtaista > Helle Kannilan rahaston apurahat myönnetty

Helle Kannilan rahaston apurahat myönnetty

kaksi miestä selät vastakkain

Apurahoja myönnettiin ammatilliseen kehittymiseen, kansainväliseen toimintaan ja stipendeinä opinnäytetöistä.

Apurahoja myönnettiin Kirjastoseuran hallituksen kokouksessa 24.3.2023 suomalaisten kirjastoalan ammattilaisten ja opiskelijoiden ammatillista osaaamista syventäviin koulutuksiin, kansainvälisiin tapahtumiin osallistumiseksi ja stipendeinä ansiokkaille kirjastoalaa kehittäville ja uutta näkemystä tuoville opinnäytetöille.

Rahastoon tuli hakemuksia määräaikaan mennessä yhteensä 26 kpl. Haettujen avustusten yhteissumma oli 18 255 €. Kirjastoseuran hallituksen päätöksen mukaan apurahoina jaettiin noin  9 000 euroa.

Apurahan saajat:

• Aapo Ruuttunen
  • Hanna Kaisti
  • Hanna-Leena Majuri-Jantunen
  • Heidi Karhu
  • Jaana Rantala
  • Jaana Savela
  • Juliaana Grahn
  • Jyri Wuoristo
  • Kirsi Lähde
  • Kukka Olsoni
  • Laura Hekkala-Vatula
  • Lepe Parviainen
  • Mari Vuorinen
  • Minna Männikkö
  • Susanna Kouva
  • Teemu Hiltunen
  • Topi Lindqvist

Helle Kannilan rahastosta myönnetään apurahoja sen sääntöjen mukaan vain Suomen kirjastoseuran jäsenille.

Lisätietoja:

Juha Mannninen, puh. juha.manninen @ fla.fi