Etusivu> Ajankohtaista > Helle Kannilan rahaston apurahat myönnetty

Helle Kannilan rahaston apurahat myönnetty

kaksi miestä selät vastakkain

Apurahoja myönnettiin ammatilliseen kehittymiseen, kansainväliseen toimintaan ja stipendeinä opinnäytetöistä.

Aapurahoja myönnettiin Kirjastoseuran hallituksen kokouksessa 28.11.2022 suomalaisten kirjastoalan ammattilaisten ja opiskelijoiden ammatillista osaaamista syventäviin koulutuksiin, kansaianvälisiin tapahtumiin osallistumiseksi ja stipendeinä ansiokkaille kirjastolalaa kehittävien ja uutta näkemystä tuoville opinnäytetetöille.

Rahastoon tuli hakemuksia määräaikaan mennessä yhteensä 21 kpl. Haettujen avustusten yhteissumma oli 14 050 €. Kirjastoseuran hallituksen päätöksen mukaan apurahoina jaettiin tänä vuonna  10 000 euroa, josta noin puolet jaettiin keväällä.

Apurahan saajat:

• Arja Palonen
  • Heidi Enwald
  • Jarkko Rikkilä
  • Jemina Nurmi
  • Juliaana Grahn
  • Katariina Lauronen
  • Kirsi Rouvali
  • Lepe Parviainen
  • Pasi Kangas
  • Riikka Junttila
  • Suvi Levonen

Helle Kannilan rahastosta myönnetään apurahoja sen sääntöjen mukaan vain Suomen kirjastoseuran jäsenille.

Lisätietoja:

Juha Mannninen, puh. juha.manninen @ fla.fi