Etusivu> Ajankohtaista > Hallituksen aamukahveilla 25.5. aiheena kirjastojen johtaminen!

Hallituksen aamukahveilla 25.5. aiheena kirjastojen johtaminen!

Tule linjoille Kirjastoseuran hallituksen aamukahveille Teamsiin 25.5. klo 8.30-9.30!

Vuonna 2023 kolmatta kertaa järjestettävillä hallituksen aamukahveilla varapuheenjohtajamme Jarkko Rikkilä johdattelee keskusteluun kirjastojen johtamisesta ja Topi Lindqvist esittelee pro gradu-tutkielmaansa “Yleiset kirjastot päätöksenteon kohteena: Kuntapäättäjien ja kirjaston työntekijöiden näkemyserot yleisten kirjastojen palveluista, työtehtävistä, tavoitteista ja resursseista”.

Aamukahvit ovat avoimet kaikille, joten tule mukaan kuuntelemaan ja keskustelemaan! Kahveilla on aikaa myös osallistujien kysymyksille.

Voit ilmoittautua kahveille tästä ilmoittautumislinkistä. Voit halutessasi lähettää Jarkolle ja Topille ennakkoon kysymyksiä samasta linkistä! Lähetämme ilmoittautuneille kutsun etäkahveille sähköpostitse viimeistään keskiviikkona 24.5.

Voit myös hypätä torstaina 25.5. suoraan linjoille linkistä, jonka julkaisemme tapahtumasivulla!