Etusivu> Ajankohtaista > Vuoden kirjasto -kisa on täällä taas!

Vuoden kirjasto -kisa on täällä taas!

Vuoden kirjasto -teksti purppuralla pohjalla,

Mitä kirjastossasi tehdään erityisen hyvin? Onko kirjastossasi kutsuva ilmapiiri? Tai kenties joku kekseliäs tapa innostaa asiakkaita lukemaan?

Ilmoita kirjastosi mukaan Vuoden kirjasto -kilpailuun. Hakuaika päättyy 15. tammikuuta 2024.

Kirjoita hakemukseen lyhyt teksti: max 500 merkkiä, jossa kerrot, miksi kirjastosi kannattaisi valita vuoden kirjastoksi.

Kirjoita sen lisäksi myös pidempi teksti, jonka pituus on noin sivu (2500–3500 merkkiä), jossa kerrot tarkemmin kirjastossasi tehtävästä työstä.

Kisaan ovat tervetulleita niin pienet kuin suuret kirjastot sekä pääkirjastot ja lähikirjastot.
Voittaja julkistetaan ja palkitaan Kuopiossa Kirjastopäivillä, jotka järjestetään 4.–6. kesäkuuta.

Kirjastoseuran nimeämä esiraati valitsee finalistit ja voittajan. Finaaliin päässeitä kirjastoja esitellään Kirjastoseuran kanavissa kevään aikana.

Lähetä hakemus – lyhyt ja pitkä teksti – sekä valokuva tai kaksi kirjaston arjesta osoitteeseen . Kirjoita sähköpostin otsikoksi Vuoden kirjasto 24.

Vuoden kirjasto -kilpailun nettisivut