Etusivu> Ajankohtaista > Vastaa jäsenkyselyyn ja osallistu Suomen kirjastoseuran toiminnan kehittämiseen

Vastaa jäsenkyselyyn ja osallistu Suomen kirjastoseuran toiminnan kehittämiseen

Tervetuloa vastaamaan Suomen kirjastoseuran jäsenkyselyyn! Kyselyn tarkoituksena on kerätä jäseniltä tietoa, palautetta ja toiveita Kirjastoseuran toiminnasta. Käytämme vastauksia toiminnan kehittämiseen.

Kyselyyn vastataan nimettömänä ja vastaaminen vie noin 10 minuuttia. Kysely on avoinna 11.2.2018 saakka.

Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan osallistuminen Kirjastopäiville 2019 Helsingissä tai voittajan halutessa osallistuminen johonkin Kirjastoseuran järjestämään koulutukseen vuonna 2018. Pääset jättämään yhteystietosi arvontaan kyselyn lopussa olevasta linkistä. Jäsenkyselyn vastauksia ja yhteystietoja ei voida yhdistää. Olemme voittajaan yhteydessä helmikuun loppuun mennessä.

Lisätietoja saat tarvittaessa Kirjastoseuran toiminnanjohtaja Rauha Maarnolta (, puh. 044 7481801).

Kyselyyn pääset vastaamaan tästä: https://suomenkirjastoseura-lv.creamailer.fi/survey/dzwejkam8eqhx