Etusivu> Ajankohtaista > Uusi jäsen Kirjastoseuran Kansainvälisyys- ja monikulttuurisuustyöryhmään, hakemukset 11.3.

Suomen kirjastoseuran kansainvälisyys- ja monikulttuurisuustyöryhmä etsii uutta jäsentä.  Työryhmän kokouksia on n. 3-4 kertaa vuodessa, pääsääntöisesti Helsingissä. Työryhmän jäsenet pääsevät ideoimaan tapahtumia ja koulutuksia alan ajankohtaisista aiheista, sekä verkostoitumaan aiheesta kiinnostuneiden ihmisten kanssa. Työryhmien kautta on mahdollista osallistua aktiivisesti Kirjastoseuran toimintaan ja tuoda seuran toimintaan uutta näkökulmaa. Työryhmän jäsenten toimikausi on näillä näkymin 3 vuotta. Jäseniltä kaivataan kiinnostusta ja kokemusta kansainvälisyydestä ja monikulttuurisuudesta sekä sitoutumista ja innostunutta otetta työryhmän toiminnan kehittämiseen. Uusi jäsen aloittaa huhtikuun alussa, tai sitten kun Kirjastoseuran hallitus on valinnan vahvistanut.Jäsenen tulee olla Kirjastoseuran jäsen. Kirjastoseura maksaa matkakulut kokouksiin sekä kokouspalkkion.

Hakemukset ja kysymykset 11.3. mennessä työryhmän puheenjohtajalle: Sanna Näätänen, tai puh: 050 5236361