Etusivu> Ajankohtaista > Tulevaisuus on meidän! Keskustelua kirjastoalan koulutuksesta ja osaamisesta

Tulevaisuus on meidän! Keskustelua kirjastoalan koulutuksesta ja osaamisesta

Lappeenrannassa kaikille avoin tilaisuus 7.9. ennen Kirjastoseuran vuosikokousta. Tule mukaan!

Tulevaisuus on meidän! -keskustelutilaisuus pe 7.9. Lappeenrannassa

Kirjastoseuran koulutus- ja tutkimustyöryhmä järjestää ennen Suomen kirjastoseuran vuosikokousta keskustelutilaisuuden Tulevaisuus on meidän! klo 13-15 Lappeenrannan kaupungintalon valtuustosalissa (Villimiehenkatu 1).

Keskustelua kuljetetaan eteenpäin kolmen alustuksen kautta, joissa kirjastoalan osaamista tarkastellaan eri näkökulmista.  Alustajina ovat

• Ulla Ohvo – Kirjaston johtaja, Lappeenrannan tiedekirjasto
  • Mika Kähkönen – Kirjastonhoitaja, Imatran kaupunginkirjasto
  • Ritva Hyttinen – Lehtori, Turun ammattikorkeakoulu

Tilaisuus on kaikille avoin, lämpimästi tervetuloa mukaan keskustelemaan ja kahvittelemaan! Tilaisuus on maksuton, mutta tilan vuoksi toivomme ilmoittautumisia mennessä.

Ilmoittautuminen: https://suomenkirjastoseura-lv.creamailer.fi/survey/tzmqnyhsv4zi9