Etusivu> Ajankohtaista > Tule mukaan uudistamaan Kirjastoseuran toimintaa!

Tule mukaan uudistamaan Kirjastoseuran toimintaa!

Suomen kirjastoseuran toiminta uudistuu. Askelmerkit tulevaisuuteen vuosille 2016–2020 luodaan Kirjastoseuran strategiatyössä, joka käynnistyy nyt!

Etsimme strategiatyöryhmäämme kahta innokasta kirjastoalan työntekijää. Voit olla opiskelija tai kokenut ammattilainen. Toivomme, että olet avoin, laajasti kiinnostunut kulttuurista ja innostunut luomaan uusia toimintatapoja kansalaisjärjestön vaikuttamistyöhön.

Tarjoamme ainutlaatuisen tilaisuuden vaikuttaa Kirjastoseuran tulevaisuuteen sekä näköaloja kirjastoalaan laajasti. Palkkaa ryhmän jäsenyydestä ei makseta. Korvaamme matkakulut sekä mahdollisesti päivärahat. Strategiatyöryhmän työskentely ajoittuu ajalle marraskuu 2015 – huhtikuu 2016. Ryhmä kokoontuu n. 1-2 kertaa kuukaudessa.

Jos kiinnostuit, lähetä yhteystietosi osoitteeseen 9.10. mennessä. Laita mukaan myös muutaman rivin perustelu, miksi haluat mukaan.

Lisätietoja työryhmästä saat tarvittaessa Kirjastoseuran toiminnanjohtaja Rauha Maarnolta (p. 0447481801, ).