Etusivu> Ajankohtaista > Tervetuloa Suomen kirjastoseuran työpajaan kehittämään työtämme kirjastojen puolesta!

Tavoitteena on kehitellä ideoita Kirjastoseuran paikallisen toiminnan tueksi. Lisäksi tavoitteena on saada ideoita koulutussisällöistä, jotka parhaiten tukisivat kirjastoammattilaisten arkea.

Kirjastoseura on valtakunnallinen järjestö, mutta haluamme olla vaikuttavia myös paikallisesti. Yleisten kirjastojen rahoituksesta valtaosa tulee kunnilta, joten kirjastojen tulevaisuuden kannalta on tärkeää, että paikallinen tietoisuus kirjastopalvelujen merkityksestä vahvistuu.

Toivomme työpajoihin mukaan sekä jäseniämme että muita kiinnostuneita. Toivotamme tervetulleiksi kaikki kiinnostuneet: alan opiskelijat, ammattilaiset ja kirjastojen ystävät.

Tämä toinen työpaja järjestään Tampereella tiistaina 24.5. klo 16.00-18.00.

Paikkana on pääkirjasto Metson kokoustila Toivonen (Pirkankatu 2). Tilaan ei ole vapaata pääsyä, joten tapaamme osallistujat kirjaston aulassa klo 16.

Ilmoittaudu mukaan perjantaihin 20.5. mennessä sähköpostitse osoitteeseen .

Lisätietoja työpajoista antaa Suomen kirjastoseuran järjestösihteeri Riikka Rajala ().

Suomen kirjastoseura ry on kirjastojen kansallinen ääni. Työskentelemme yleisten kirjastojen toimintaedellytysten parantamiseksi.