Etusivu> Menneet tapahtumat > Mitkä ihmeen Vinkkaussuositukset – iltapäiväkahvit nuortenkirjastotyöryhmän kanssa

kokoelma kahvikuppeja pöydällä

Nuortenkirjastotyöryhmä esittele Suositukset kirjavinkkauksen järjestämisestä virtuaalisilla kahveilla tiistaina 21.9. klo 13.30-15.

Nuortenkirjastotyöryhmä esittelee iltapäiväkahveilla Suomen kirjastoseuran Nuortenkirjastotyöryhmän ja Kirjavinkkariyhdistyksen yhteistyössä laatimat Suositukset kirjavinkkauksen järjestämiseksi yleisissä kirjastoissa. Nuortenkirjastotyön ja vinkkauksen asiantuntijat keskustelevat suositusten merkityksestä vinkkaustyöhön ja tilaa on myös kysymyksille.

Voit tutustua vinkkaussuosituksiin  tästä: Suositukset kirjavinkkauksen järjestämiseksi yleisissä kirjastoissa (pdf)

Vinkkaususosituksen esittely ppt-esitys: Mitkä ihmeen vinkkaussuositukset PPT

Ohjelma:

13.15 Linjat aukeavat, tervetuloa testaamaan yhteytesi

13.30 Tervetuloa ja webinaarin ohjelma, työryhmän pj Raisa Laitala

13.40 Työryhmä esittäytyy ja kertoo toiminnastaan

13.50 Vinkkaussuositusten esittely

14.00 Paneelikeskustelu kirjavinkkauksesta ja suositusten käytöstä

14.40 Yhteistä keskustelua osallistujien kanssa

Liity kahveille tästä

Kahveille ei  tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja kahvien ohjelmasta Raisa Laitalalta: raisa.laitala @ ouka.fi .

Jos sinulla on ongelmia liittyä tapahtumaan tiistaina 21.9., ole yhteydessä Kirjastoseuran toimistoon info @ fla.fi tai soita 044 522 2941.