Etusivu> Ajankohtaista > Suomen kirjastoseura etsii tuottajaa vuoden sijaisuuteen

Suomen kirjastoseura etsii tuottajaa vuoden sijaisuuteen

Suomen kirjastoseura on järjestö, joka edistää kirjastojen asemaa ja kehittää alan ammattilaisten osaamista.

Vakituinen tuottajamme siirtyy vuoden ajaksi laajentamaan työkokemustaan toisen työnantajan palvelukseen. Etsimme hänelle kulttuuria ja kirjastoja tuntevaa sijaista vuodelle 2023.

Tehtäväsi on seuran tapahtumien, kampanjoiden ja kirjamessuohjelmien suunnittelu ja toteuttaminen. Isoin yksittäinen työtehtäväsi on alan suurimman koulutustapahtuman, Kirjastopäivien suunnittelu kesälle 2024. Työhösi kuuluu myös paljon viestintää, verkkosivujen päivittämistä ja uutiskirjeiden kirjoittamista. Tapahtumien markkinointi on sinulle tuttua.

Olet hyvä organisoija, koet projektiluonteisen työn omaksesi ja osaat myös innostaa muita. Olet oma-aloitteinen ja yhteistyökykyinen. Viihdyt pienessä työyhteisössä, ja monipuolinen työnkuva sopii sinulle.

Odotamme sinulta kokemusta tuottajan työstä tai vastaavasta, itsenäistä työotetta, erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa, kokemusta kirjoittamisesta ja tekstien editoimisesta sekä soveltuvaa korkeakoulututkintoa. Ruotsin kielen taidosta ja visuaalisesta osaamisesta on etua.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkan ja hyvät työsuhde-edut. Haastattelut pidetään Helsingissä 19.12.2022. Työ alkaa 2.1.2023 tai sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemuksesi palkkatoveineen 13.12.2022 klo 16 mennessä sähköpostin liitetiedostona osoitteeseen . Liitä hakemukseen ansioluettelo ja tekstinäytteitä kirjoittamistasi tiedotteista sekä mahdollisten suosittelijoiden yhteystiedot.

Lisätietoja tehtävästä antavat:
Toiminnanjohtaja Juha Manninen, 044 493 4166 (7.12. klo 14-16 ja 9.12. klo 15-16)
Tuottaja Pirjo Soininen, 044 251 5209 (2.12. klo 13-15 ja 8.12. klo 14-16)