Etusivu> Ajankohtaista > Kutsu Suomen kirjastoseuran ylimääräiseen jäsenkokoukseen

Kutsu Suomen kirjastoseuran ylimääräiseen jäsenkokoukseen

Suomen kirjastoseuran hallitus kutsuu jäsenistön ylimääräiseen jäsenkokoukseen 14.10.2022 klo 11 alkaen Helsinkiin Kirjastoseuran toimistolle osoitteeseen Runeberginkatu 15 A 6.

Jäsenkokoukseen voi osallistua myös etäyhteydellä. Ilmoittaudu Jäsenkokoukseen 12.10.2022 mennessä oheisesta linkistä. Etukäteen ilmoittautuminen on tärkeää, jotta voimme varmistaa turvallisen ja sujuvan tapahtuman.

Ilmoittaudu jäsenkokoukseen

Jäsenkokouksessa käsitellään toisen kerran seuran sääntöjen muutos ja vuoden 2023 vuosikokouksen asialistalla oleva puheenjohtajan valinta poikkeuksellisesti vain kaudelle 2024.

Lisätietoja ja jäsenkokouksen asiakirjat päivittyvät tapahtumat-sivulle Jäsenkokous-tapahtumaan.

Jäsenkokous

Äänioikeutettuja yhdistyksen kokouksessa ovat ne Kirjastoseuran jäsenet, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa 10.10.2022 mennessä.