Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseuran uusi yhteisötyön työryhmä etsii jäseniä

Kirjastoseuran uusi yhteisötyön työryhmä etsii jäseniä

Kirjastoseuran yhteisötyön työryhmä etsii jäseniä. Työryhmä on uusi ja käynnistää toimintansa vuoden 2017 alussa. Työryhmän jäsenten toimikausi on näillä näkymin 2 vuotta.

Jäseniltä kaivataan kiinnostusta asiakaslähtöiseen toiminnan kehittämiseen ja yhteistyöhön erilaisten kumppanien ja kirjaston välillä. Yhteisötyöllä tarkoitetaan kirjastojen saavutettavuuden ja asiakaslähtöisyyden lisäämistä tekemällä yhteistyötä asiakkaiden, muiden kumppanien tai ammattialojen kanssa palvelujen tuottamisessa ja kehittämisessä. Yhteisötyö voi olla muodoltaan esimerkiksi asiakastyöpajoja, yhteisiä hankkeita tai muita uusia rahoitustapoja tai asiakkaille viestimistä ja osallistamista.

Työryhmän jäsenet pääsevät vaikuttamaan työryhmän toimintatapoihin ja tavoitteisiin. Työryhmän kokouksia on n. 4-6 kertaa vuodessa, pääsääntöisesti Helsingissä. Lisäksi työryhmä toimii säännöllisesti verkossa. Jäsenen tulee olla Kirjastoseuran jäsen. Kirjastoseura maksaa matkakulut kokouksiin sekä pienen kokouspalkkion.

Vapaamuotoiset hakemukset pe 2.12.2016 mennessä Kirjastoseuran toimistolle, .

Lisätietoja Heini Oikkonen-Kerman,