Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseuran lahjajäsenyys: rakkaudesta kulttuuriin ja sivistykseen!

Kirjastoseuran lahjajäsenyys: rakkaudesta kulttuuriin ja sivistykseen!

Anna tänä jouluna lahjaksi Suomen kirjastoseuran jäsenyys!

Suomen kirjastoseura on kirjastoalan suurin yhteisö Suomessa. Jäsenemme vaikuttavat siihen, miten suomalaiset kirjastot kehittyvät. Jäsenet saavat ajankohtaista tietoa kirjastoista ja kirjastoalasta. Kirjastoseuran lahjajäsenyyden jäsenedut ovat täysin vastaavat muidenkin jäsenten kanssa. Jos lahjan saaja on jo seuran jäsen, emme laskuta häneltä jäsenmaksua vuodelta 2024.

Jäsenedut

Kun ostat jäsenyyden lahjaksi, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja tulostettavan lahjakortin toimitettavaksi lahjan saajalle. Tähän voi mennä joitain päiviä.

Lahjajäsenyys astuu voimaan tammikuussa 2024 ja on voimassa kalenterivuoden. Lahjajäsenyyden hinta on 48 euroa/kalenterivuosi.

Laskutustietoihin annat omat tietosi, jotka vahvistavat tilauksen ja maksun. Anna tilauksen kommentteihin lahjajäsenyyden saajan nimi ja sähköpostiosoite, niin teemme lahjakortin hänen nimelleen.

Muistutamme lahjan saajaa myös alkuvuodesta jäsentietojen toimittamisesta seuralle. Emme voi liittää ketään seuran jäseneksi ilman hänen suostumustaan, joten jäsenen tulee aina itse toimittaa jäsenkaavake Kirjastoseuralle. Kaavake täytetään verkossa.

Tilaa lahjajäsenyys verkkokaupasta