Etusivu> Ajankohtaista > Keskustelua kirjastosta ja sananvapaudesta. Kirjastoseuran paneelikeskustelu Turun kirjamessuilla 2.10.

Perjantai 2.10. on Turun kirjamessuilla sananvapauden teemapäivä. Kirjastoseura järjestää paneelikeskustelun

pe 2.10. klo 14.10-14.40 (Jukola-sali): Keskustelua kirjastosta ja sananvapaudesta

Vetäjänä Kirjastoseuran ja eurooppalaisen kirjastoalan lobbausjärjestön EBLIDAn pj, Kultti ry:n toiminnanjohtaja Jukka Relander. Mukana johtava tietoasiantuntija Päivikki Karhula, Eduskunnan kirjasto, kirjastonhoitaja Heikki Poroila, erikoiskirjastovirkailija Janne Palander ja kirjastotoimen apulaisjohtaja Anna-Maria Soininvaara. Järjestäjä Suomen kirjastoseura.

Keskustelu on Varsinais-Suomen yleisten kirjastojen ja Kirjastot.fi:n Sana on vapaa? -seminaarin (klo 10.00 -14.00 Jukola-sali) jälkeen.

Klo 15 jaetaan Kirjastoseuran osastolla A 40 Kirjastolehden Jyvä-palkinto. Tule katsomaan kuka sen saa!

Kirjastoseura tarjoaa jäsenilleen jäsenetuna lippuja (1 lippu / jäsen) Turun kirjamessuille. Varaukset sähköpostilla osoitteella . Liput arvotaan. Mainitse osoitteesi ja tieto jäsenyydestä.

Messut järjestetään Turun messukeskuksessa 2.-4.10.2015. Kirjastoseuran messuosasto on A 40. Tavataan osastolla!