Etusivu> Ajankohtaista > Osallistutaan Minäkin luen -tapahtumaan, tavataan Eino Leinon patsaalla ti 8.9. klo 15.35

Kirjastoseuran toimiston väki osallistuu Minäkin luen -tapahtumaan Helsingissä ja tapaa Eino Leinon patsaalla ti 8.9. klo 15.35. Liity seuraamme! (Järjestäjien ilmoittama tapaaminen Runebergin patsaalla klo 15.45, lukuhetki alkaa klo 16).

Minäkin luen! on mielenilmaus lukemisen puolesta, ei mitään vastaan. Mielenilmauksessa osallistujat muodostavat jonon, jossa he lukevat valitsemaansa teosta ääneti noin 10 minuutin ajan. Ota mukaan lempikirjasi valitsemassasi formaatissa!

Bongaa paikalta Helsingin kaupunginkirjaston kirjastofillari, jos oma kirja unohtui kotiin.