Etusivu> Ajankohtaista > Hyvää joulua ja onnellista vuotta 2023

Hyvää joulua ja onnellista vuotta 2023

Lämmin kiitos kuluneesta vuodesta kaikille jäsenille, yhteistyökumppaneille ja kirjastojen ystäville!

Kirjastoseurassa laskeudutaan pian joululomalle ja toimisto on suljettuna 8.1.2023 saakka.

Ensi vuosi tuo mukanaan paljon hienoja asioita. Kirjastoseuran uusi hallitus aloittaa työskentelynsä ja kokoontuu ensimmäisen kerran tammikuun 27. päivä. Eduskuntavaalit ovat kevään ajan toimintamme keskiössä ja toivommekin, että kaikki jäsenemme ja kirjastoammattilaiset sitoutuvat yhteiseen kirjastojen eduskuntavaalikampanjaamme. Yhdessä vaikutamme vahvemmin!

Haluamme myös vahvistaa siteitä kirjastokenttään ja toivomme kutsuja kirjastojen ja kirjastokimppojen koulutus- ja virkistyspäiviin sekä alan oppilaitoksiin. Tulemme mielellämme puhumaan kirjastoseuran toiminnasta ja keskustelemaan ajankohtaisista aiheista, kasvokkain tai etäyhteydellä.

Jatketaan siis yhdessä arvokasta yhteistyötä kirjastojen hyväksi myös ensi vuonna!

Tämän vuoden joulukorttirahat olemme lahjoittaneet Suomen Punaisen Ristin katastrofirahastoon.

Jouluterveisin, Kirjastoseuran väki