Etusivu> Ajankohtaista > Valtakirjat Kirjastoseuran vuosikokoukseen 25.5. mennessä

Valtakirjat Kirjastoseuran vuosikokoukseen 25.5. mennessä

Suomen kirjastoseuran vuosikokous pidetään torstaina 11.6.2015 klo 17.15 – n. 19.15 Seinäjoella kokous- ja kongressikeskus Framissa (B-osa, Kampusranta 9 B,  Seinäjoki).

Vuosikokouksen asialistalla on Kirjastoseuran hallituksen puheenjohtajan valinta (toimikausi 2016 – 2017) ja  jäsenten vaali, jossa valitaan neljä jäsentä (toimikausi 2016 – 17) sekä kolme varajäsentä (toimikausi 2016).

Vuosikokouksessa voi äänestää myös valtakirjalla. Seuran kokouksessa on jokaisella seuran äänivaltaisella jäsenellä yksi ääni. Jäsen voi käyttää äänioikeuttaan myös asiamiehen välityksellä valtakirjalla. Yksi asiamies voi esittää korkeintaan viisi valtakirjaa. Valtakirjat tulee toimittaa tarkistettaviksi ennen seuran kokousta. Yhteisöjäsenen äänivaltaa voi käyttää vain sen laillisesti valtuuttama edustaja.

Toimita valtakirja 25.5.2015 mennessä seuran toimistoon osoitteella Suomen kirjastoseura, Runeberginkatu 15 A 6, 00100 Helsinki tai sähköisesti osoitteeseen . Merkitse kuoreen /osoitekenttään ”Vuosikokous”.

HUOM! Valtakirjalla äänestävät tai heidän asiamiehensä eivät voi suorittaa jäsenmaksua kokouspaikalla vaan jäsenmaksun tulee olla maksettu 21.5.2015 mennessä. Kirjastoseuran sääntöjen pykälän 5 mukaan ”jäsenillä, joiden jäsenmaksu on erääntynyt, ei ole äänioikeutta seuran kokouksissa”.

Tervetuloa!

Valtakirja löytyy Kirjastoseuran sivuilta osoitteesta http://suomenkirjastoseura.fi/jasenille/valtakirja-vuosikokoukseen/