Etusivu> Ajankohtaista > Tilaa Kirjastolehden Vuosijulkaisu 5/15 ja tiedät, mistä nyt puhutaan!

Tilaa Kirjastolehden Vuosijulkaisu 5/15 ja tiedät, mistä nyt puhutaan!

Vuosijulkaisu ilmestyy 9.12. ja tilaukset (20 €/kpl, sis alv 24%) on tehtävä 27.11.2015 mennessä Kirjastolehden toimitukseen sähköpostitse: tai Riikka Rajala/Runeberginkatu 15 A 6, 00100 Helsinki.

Vuosijulkaisussa muun muassa:Mitä alalla tapahtuu? Mihin kirjastoalan koulutus on menossa? Kuka luetteloi valtakunnassa? Mikä on kirjaston etiikka?Tuhdissa 48-sivuisessa juhlanumerossa on paitsi tiukkaa ammattiasiaa myös henkilöjuttuja, reportaaseja ja huumoria – mm. aikuisten väritystehtävä, jonka voi ripustaa oman työpisteen seinälle!

Vuosijulkaisu on sa Kirjastolehden vuosikertaa ja se toimitetaan automaattisesti lehden tilaajille ja Kirjastoseuran jäsenille.