Etusivu> Ajankohtaista > Tilaa Kirjastolehden syysnumero asiakkaillesi nyt

Tilaa Kirjastolehden syysnumero asiakkaillesi nyt

Kirjastolehden syysnumero tutustuu kirjoihin, kirjamessuihin ja erilaisiin kirjastoihin ja kirjastoaatteisiin.

Kirjastolehti 4/22 ilmestyy 26.9.2022. Tilaamalla asiakaslehdet 13.9.2022 mennessä varmistat, että lehti on kirjastossasi julkaisupäivänä valmiina jaettavaksi.

Kirjastolehden asiakaslehti lähestyy kirjastoaiheita kevyemmällä otteella ja lisää tietoa kaikesta siitä työstä, mitä kirjastoissa ympäri Suomen tehdään. Asiakaslehti julkaistaan neljä kertaa vuodessa.

Inarin kirjastoautossa tehtiin sukupolvenvaihdos, Kirjastolehden toimittaja tutustui vanhaan ja uuteen kuskiin.

Cycling for Libraries pyöräilee kirjastoaatetta eteenpäin.

Haastattelussa mm. toimittaja Katja Ståhl ja kirjailija Merja Mäki sekä Turun kirjamessujen uusi ohjelmajohtaja Vilja-Tuulia Huotarinen.

Syksyn Kirjastolehdessä mukana muun muassa:

Maailman paras maisemakonttori

Inarin kirjastoautossa tehtiin sukupolvenvaihdos, kun lapsena asiakkaana ollut Kati Vuoriaro asettui kuljettajalegenda Terho Myyryläisen tilalle rattiin. Nyt Vuoriaro haluaa lisätä auton saamenkielistä kirjallisuutta.

Pyörällä kirjaston puolesta

Cycling For Libraries on kansainvälinen tapahtuma, jonka osallistuja yhdistää rakkaus pyöräilyyn ja kirjastoihin. Seurasimme lähdön tunnelmaa Kouvolassa.

Vilja-Tuulia Huotarinen

Mikä on Turun kirjamessujen tuoreen ohjelmajohtajan ja kirjailijan suhde kirjastoihin? Se selviää Kirjastolehden haastattelusta.

Asiakkaat tuhoavat kirjoja

Kahvia, teetä, viiniä ja kissan pissaa. Kirjastoammattilaiset ympäri Suomea näkevät monenlaisia kirjavahinkoja. Toisinaan asiakkaat yrittävät palauttaa nuhjuisia teoksia vaivihkaa palautusluukkuun. Onpa vahingoittuneista kirjoista kaavailtu näyttelyäkin.

• Muista myös: Kirjahyllyni-sarjassa toimittaja Katja Ståhl paljastaa lukevansa kaikkea paitsi self helppiä.
  • Kirjailija Merja Mäki paljastaa aikaansaamisvinkkinsä.
  • Mukana myös tieto- ja kaunokirjavinkit sekä kirjailija Katja Kallion ja historiantutkija Jussi Jalosen

Tilaa lehti 13.9.22 mennessä:

Tee tilaus täällä

tai sähköpostitse , ilmoita viestissä, montako lehteä tilaat kirjastoonne.

• Asiakaslehden hinta per lehti 4 €
  • Minimitilaus 10 kappaletta. Hintoihin lisätään alv 24 %.

Muistutuksena myös Kirjastolehden vuosijulkaisu:

Kirjastolehti numero 5/22 eli vuosijulkaisu ilmestyy 28.11.

Kirjastolehden vuoden viidennessä ja viimeisessä numerossa kokoamme vuoden kirjastotapahtumat yhteen ja katsomme tulevaan. Vuosijulkaisua ei tehdä ohuempana asiakaslehtenä ja se toimitetaan vain tilaajille ja jäsenille. Voit tilata sitä kuitenkin esimerkiksi joulumuistamiseksi kuntasi kirjastopäättäjille ja yhteistyökumppaneille