Etusivu> Menneet tapahtumat > Kirjastoseuran palkitsemat opinnäytetyöt esittelyssä 10.11. klo 14-15

Kirjastoseuran palkitsemat opinnäytetyöt esittelyssä 10.11. klo 14-15

Suomen kirjastoseura myönsi aiemmin syksyllä neljä stipendiä kirjastoalan opiskelijoille ansiokkaista opinnäytetöistä. Palkitut työt tukevat Kirjastoseuran tavoitetta kehittää kirjastoalaa ja tehdä siitä moninaisempaa.

Opinnäytetöiden tekijät esittelevät työnsä 10.11.2021 klo 14-15 Kirjastot.fi:n järjestämässä Yhteiset etäkahvit -verkkotilaisuudessa.

Esiteltävien opinnäytetöiden aiheita ovat kirjastot ja Pride -tapahtumat, kirjastojen työntekijöiden kohtaamat uhka- ja väkivaltatilanteet, lautapelit kirjastoissa sekä yleisten kirjastojen lukuhaasteet aikuisille. Esityksissä käydään läpi töiden tärkeimmät havainnot ja johtopäätökset. Töiden tekijät ja työt löydät täältä.

Tervetuloa kuulemaan yhteiskunnallisesti tärkeistä teemoista sekä noukkimaan ideoita ja työkaluja palvelujen kehittämiseksi!

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen . Liity tilaisuuteen tästä