Etusivu> Menneet tapahtumat > Hallituksen aamukahvit torstaina 12.10. klo 8.30-9.30

Hallituksen aamukahvit torstaina 12.10. klo 8.30-9.30

Tervetuloa Kirjastoseuran hallituksen aamukahveille Teamsiin 12.10. klo 8.30-9.30!

Lokakuun aamukahvien aiheena on kansainvälinen työ – jäsenten näkökulma. Toiminnanjohtaja Juha Manninen johdattelee kahvittelijat aiheen äärelle ja keskustelemassa ovat Tampereen kaupunginkirjastosta Marjo Hietikko ja Lepe Parviainen sekä Kukka Olsoni Turun kaupunginkirjastosta.

Marjo Hietikon ja Lepe Parviasien esitys NEXT Library 2023

– Anna Tuomikosken jakamat linkit:

Juha Mannisen kevyt kooste kirjastoalan kv-toimijoista

Aamukahvit ovat avoimet kaikille, joten tule mukaan kuuntelemaan, tutustumaan hallituslaisiin ja osallistumaan keskusteluun!

Kiitos kaikille esiintyjille ja osallistuneille, seuraavat hallituksen aamukahvit ovat 2.11., löydät niistä lisätietpa tapahtumistamme.