Etusivu> Ajankohtaista > Suomen kirjastoseuran Kirjastoautotyöryhmä etsii opiskelijajäsentä

Suomen kirjastoseuran Kirjastoautotyöryhmä etsii opiskelijajäsentä

Haluatko verkostoitua kirjastoalan osaajien kanssa? Haluatko päästä keskustelemaan ajankohtaisista aiheista ja innostua uudesta yhdessä muiden kanssa?

Suomen kirjastoseuran työryhmät vahvistavat jäsenten ammatillista osaamista ja tarjoavat mahdollisuuden tavata alan ammattilaisia ympäri Suomen. Kirjastoautotyöryhmä järjestää valtakunnalliset kirjastoautopäivät joka toinen vuosi. Vuonna 2018 työryhmä järjestää kirjastoautopäivät Jyväskylässä. Ryhmä osallistuu myös alueellisten kirjastoautoväen koulutuspäivien suunnitteluun. Muita ryhmän tehtäviä ovat kirjastoautojen teknisten laatusuositusten päivittäminen ja kirjastoautotyön ammattitaitovaatimuksesta ja koulutuksista tiedottaminen.

Haemme nyt opiskelijajäsentä kirjastoautotyöryhmään tammikuusta 2017 alkaen kahden vuoden kaudeksi. Kirjastoseura korvaa työryhmien jäsenten matkakulut. Työryhmän jäsenten täytyy olla Kirjastoseuran jäseniä. Lisätietoja ja hakemukset ryhmän puheenjohtajalle Heli Itkonen-Vesalle, heli.itkonen-vesa(a)jns.fi. Lähetäthän hakemuksesi  21.12.2016 mennessä.