Etusivu> Ajankohtaista > Suomen kirjastoseuran fiktioryhmä etsii uutta jäsentä

Suomen kirjastoseuran fiktioryhmä etsii uutta jäsentä

Fiktioryhmä edistää ja kehittää kirjastoammattilaisten kaunokirjallista osaamista ja tukee kirjastonkäyttäjien lukuharrastusta.

Ryhmän jäsenenä pääset ideoimaan koulutusta ja muuta toimintaa, sekä verkostoitumaan kirja-alan toimijoiden kanssa.  Odotamme hakijoilta innostusta kaunokirjallisuuteen ja sitoutunutta otetta työryhmän toimintaan.

Ryhmä kokoontuu 2-4 kertaa vuodessa, yleensä pääkaupunkiseudulla. Kirjastoseura maksaa matkakulut kokouksiin sekä kokouspalkkion.

Ryhmän jäsenten toimikausi on näillä näkymin 3 vuotta. Uusi jäsen aloittaa kesäkuun alussa, tai sitten kun Kirjastoseuran hallitus on vahvistanut valinnan. Työryhmän jäsenen tulee olla Kirjastoseuran jäsen.

Vapaamuotoiset hakemukset 16.5.2016 mennessä fiktioryhmän puheenjohtajalle: Marjut Puominen,