Etusivu> Ajankohtaista > Suomen kirjastosäätiön apurahat haussa 29.3. mennessä

Suomen kirjastosäätiön apurahat haussa 29.3. mennessä

Apurahaa voi hakea esim. kansainvälisten seminaarien osallistumiskuluihin

Suomen kirjastosäätiö tukee taloudellisesti kirjastoja hyödyttäviä kampanjoita, projekteja, koulutusta, tutkimusta, selvityksiä ja kokeiluja, kirjastoalan kansainvälistä toimintaa sekä muuta tarkoitustaan edistävää toimintaa. Se voi tukea yksityisiä henkilöitä, vapaita yhteenliittymiä ja yhteisöjä.

Apurahaa voi hakea esim. kansainvälisiin seminaareihin osallistumiskuluihin. Ensisijaisesti on apurahoja on myönnetty henkilöille, joilla on esitys tai posteri. Apurahoja ei yleensä ole myönnetty alan perusopintoihin.

Haku tapahtuu sähköisellä lomakkeella 1.3.2019 alkaen:

Hakuaika päättyy 29.3.2019 klo 24.00.

Hakijan on ensin rekisteröidyttävä Kirjastot.fi -sivustoon. Lomaketta voi käyttää vain kirjautuneena. Kaikki tähdellä (*) merkityt kohdat on täytettävä.

Kun lomake on tallennettu, se on tulostettava, allekirjoitettava ja lähetettävä Suomen kirjastosäätiöön. Lomakkeen mukaan mahdolliset liitteet.

Osoite: Suomen kirjastosäätiö, c/o Suomen kirjastoseura, Runeberginkatu 15 A 6, 00100 Helsinki.

Vain määräaikaan mennessä hakupalveluun jätetyt hakemukset käsitellään. Apurahan saajat sitoutuvat toimittamaan tiliselvityksen tositekopioineen hankkeen päätyttyä.

Apurahan saaneiden nimi, avustuksen kohde ja myönnetty summa julkaistaan huhtikuun lopussa Kirjastot.fi -verkkosivulla.

Lisätiedot:

Anneli Ketonen, asiamies, puh. 040 520 6156