Etusivu> Ajankohtaista > Päätoimittaja-viestintäpäällikkö Ira Koivu lähtee yrittäjäksi

Päätoimittaja-viestintäpäällikkö Ira Koivu lähtee yrittäjäksi

Ira Koivu lopettaa työt Kirjastoseurassa 31.8.2016. VTM Ira Koivu aloitti työt Kirjastoseurassa elokuussa 2010 Seppo Verhon lähdettyä eläkkeelle. Koivun ensimmäisenä tehtävänä oli uudistaa Kirjastoseuran kotisivut ja yli satavuotias ammattilehti asiakaslehdeksi. Kuuden vuoden aikana hän on ollut näkyvä toimija Kirjastoseurassa.”Kun neljäkymmentä vuotta tuli mittariin, tuli samalla hirveä halu toteuttaa lapsuudenhaaveet. Minulta ilmestyy syksyllä kirja ja toteutan samalla muitakin haaveitani jotka edellyttävät muuttoa kauemmas pääkaupunkiseudulta”, Koivu perustelee lähtöään.

Koivu kertoo viihtyneensä Kirjastoseurassa ja nauttineensa työstään. ”Tämä on ollut todella monipuolinen toimenkuva ja olen saanut jatkuvasti kehittyä ja oppia uutta. Kirjastolaiset ovat aivan mahtavia ja toivon, että tulen vielä tekemään jotain yhteistyötä kirjastojen kanssa. Kirjastoaatetta vien varmasti eteenpäin jatkossakin, kirjaston asiakkaana ja ystävänä.”

”Seura kiittää Ira Koivua hyvästä ja menestyksekkäästä työrupeamasta. Ira palkattiin seuraan uudistamaan Kirjastolehti, ja sen hän todella teki. Toivotamme hyvää jatkoa ja menestystä uusiin haasteisiin!”, Kirjastoseuran puheenjohtaja Jukka Relander toteaa.