Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseuran jäsenetuna lippuja kirjamessuille syksylle 2023

Kirjastoseuran jäsenetuna lippuja kirjamessuille syksylle 2023

Arvomme jäsenillemme lippuja Turun ja Helsingin kirjamessuille sekä Tampereen kirjafestareille.

Haluamme tarjota jäsenillemme mahdollisuuden päästä nauttimaan syksyn upeista kirjallisuustapahtumista ja arvommekin lippuja kolmeen eri messutapahtumaan.

Arvomme liput Turun kirjamessuille ti 26.9.2023 klo 15.00, Helsingin kirjamessujen liput ke 18.10. klo 15 ja Tampereen kirjafestarien liput ma 27.11. klo 15. Ilmoitamme osallistujille sähköpostitse tuloksista. Liput toimitetaan voittajille sähköpostiin.

Huomaathan, että arvontaan voivat osallistua vain Kirjastoseuran jäsenet. Lomaketta täyttäessäsi sinun täytyy valita, mille kirjamessuille haluat osallistua.

• Turun kirjamessut järjestetään Turun messukeskuksessa 29.9.-1.10.2023. Myös Kirjastoseura on mukana messutunnelmissa, katso tarkemmat osasto- ja ohjelmatiedot täältä.
  • Helsingin kirjamessut järjestetään 26.-29.10.2023 Helsingin messukeskuksessa. Katso lisätietoja täältä.
  • Tampereen kirjafestivaalit järjestetään 2.-3.12.2023 Tampere-talossa. Katso ohjelma täältä.

Huomaathan, että lippuarvontaan  voivat osallistua vain Kirjastoseuran jäsenet (1 lippu / jäsen). Siirry osallistumislomakkeeseen tästä.

Lisätietoja järjestösuunnittelija Riikka Rajala,