Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastoseura Turun kirjamessuilla: Lukevien miesten paneeli

Kirjastoseura Turun kirjamessuilla: Lukevien miesten paneeli

Paneelimme puhuu siitä, miten pojat innostetaan lukemaan.

Lukevien miesten paneeli innostaa poikia lukemaan ja kertoo, mitä lukemista tarjota pojille.

Tule kuulemaan! Ohjelman tuottaa Suomen kirjastoseura.

pe 5.10. klo 14.40-15. Kuisti-lava, B-halli, Turun messukeskus, Messukentänkatu 9-13

•  Lorutellaan vauvalle. Kirjastonhoitaja Lauri Seutu, Helsinki
  •  Kirjavihjeitä pojille. Kirjavinkkari Markku Kesti, Kotka
  •  Mistä tietoa kirjoista. Informaatikko Tuomas Aitonurmi, Kirjasampo, Kirjastot.fi
  •  Mies lukee, kirjoittaa. Kirjailija Juha Itkonen (Lukutaitofoorumin 2017-18 pj)

Vetäjä: Päätoimittaja Ville Vaarne, Kirjastolehti / Suomen kirjastoseura

Muistathan, että Kirjastoseuran jäsenenä voit osallistua jäsenetulipun arvontaan. Lippuja on rajallinen määrä, ja ne arvotaan tilauksen tehneiden kesken. Varaukset to 27.9.2018 klo 15 mennessä oheisen lomakkeen kautta https://suomenkirjastoseura-lv.creamailer.fi/survey/xsljd34u8ntw4 . Kirjastoseuran osasto Turun kirjamessuilla on A 27.