Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastolehti nro 3/15 on tuhti 40-sivuinen paketti Hyvinvointia, tilaa 29.5. mennessä!

Hei kirjaston lehtitilauksista päättävä!

Kirjastolehti nro 3/15 on tuhti 40-sivuinen paketti Hyvinvointiaja se ilmestyy keskiviikkona 10.6. Tee tilaus 29.5. mennessä!

Seuraavassa numerossa muun muassa:

MAAILMAN PARAS KIRJASTOKUNTA

– Nurmes, miten ne sen tekivät?

KOLME TIETÄ ONNEEN

– Syväluotaus self help –teosten filosofioihin.

VILLI JA VAPAA

– Kirjastolehti osallistui Kirsi Salon kurssille ja haastatteli henkistynyttä elämäntapavalmentajaa.

3 x KIRJA PELASTI

– Parantumattomaan syöpään sairastunut kirjailija Kirsi Kuronen sai voimaa runoista, lopen uupunut Miia Huitti löysi Paranemisen avaimet ja ”Tiina” luki itsensä irti tupakasta.

TUOREET RAVITSEMUS- JA LIIKUNTAKIRJAT SYYNISSÄ

ROVANIEMEN UNOHDETUT HELMET

KIRJASTOAMMATIT-SARJASSA VUOROSSA TIETOASIANTUNTIJA

VALONÖÖRI FRANK MARTELAN KOLUMNI

PRO-LEHDESSÄ LISÄKSI 16-SIVUA AMMATTIASIAA, mm:KirjastojärjestelmäkatsausUudet kuvailusäännötPertti Julkusen teesit pureskeltavinaKirjastoseuran hallitusehdokkaat esittelyssä!

TEE TILAUS 29.5. MENNESSÄ verkossa:

sähköpostitse:

Kirjastolehden toimitukseen:  Runeberginkatu 15 A 6, 00100 Helsinki