Etusivu> Ajankohtaista > Kirjastolehti Helsingin kirjamessuilla pe 28.10. klo 11.30: Sateenkaaren äärellä

Sateenkaariaktivisti Krister Karttunen kertoo, mikä merkitys on kirjaston sateenkaarihyllyllä.

Toimittaja Päivi Tolosen kirjoittama juttu palkittiin Kirjastolehden Jyvä-palkinnolla Kirjastolehden viime vuoden parhaana kirjoituksena.

Kirjamessujen lavalla Tolonen haastattelee Karttusta, ja jutun teemat otetaan uudestaan esiin. Tilaisuus haastaa yleisön miettimään, mikä merkitys kirjoilla ja kirjastoilla on seksuaalivähemmistöön kuuluvan identiteetin vahvistamisessa. Tapahtumapaikka on Eino Leino -lava perjantaina kello 11.30.

Kirjastolehteen voit tutustua myös kulttuuri- ja mielipidelehtien Kultin osastolla 6g141.